Menu » Urząd Miejski
Urząd Miejski w Łomiankach
05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
tel. 22 768 63 24
fax 22 768 63 02
e-mail: umig@lomianki.pl
Urząd Miejski pracuje:
Poniedziałek i czwartek 8.00 - 18.00
Wtorek, środa, piątek 8.00 - 16.00
![[obrazek]](images/2011/01/539_f1.jpeg)
Urząd Miejski w Łomiankach mieści się w trzech budynkach: przy ulicy Warszawskiej 71, Warszawskiej 115 oraz Staszica 2.
Aby ułatwić i usprawnić korzystanie z usług urzędu, przygotowaliśmy dla Państwa internetowy poradnik klienta urzędu. Dla uproszczenia załatwiania spraw w naszym urzędzie, opracowaliśmy i wdrożyliśmy kilkadziesiąt kart najczęściej wykonywanych usług. Każda karta zawiera nazwę sprawy, wykaz potrzebnych dokumentów, informację o wysokości i rodzaju ewentualnej opłaty, termin załatwienia sprawy, sposób odwołania, podstawę prawną oraz osoby właściwe do załatwienia sprawy. Większość Kart Usług zaopatrzono w formularze druków i wniosków. Przygotowane Karty Usług obejmują głównie sprawy załatwiane w Urzędzie Miejskim. Obecnie można je otrzymać na poszczególnych stanowiskach pracy, w Biurze Obsługi Mieszkańca (budynek przy Warszawskiej 115, parter, pok. nr 1), a także na stronie internetowej urzędu.
W Biurze Obsługi Mieszkańca każdy mieszkaniec gminy uzyska pełną informację, gdzie i w jaki sposób może załatwić swoją sprawę w urzędzie. Otrzyma też odpowiedni druk dotyczący jego sprawy, który ułatwi mu jej załatwienie.
Poniżej znajdują się obszary tematyczne, w których dowiecie się Państwo, jak załatwić interesującą Was sprawę.
- SPRAWY OBYWATELSKIE
- GEODEZJA I GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI
- KOMUNIKACJA - filia w Łomiankach
- URZĄD STANU CYWILNEGO
- INWESTYCJE
- GOSPODARKA PRZESTRZENNA
- OCHRONA ŚRODOWISKA
CZYM JEST e-PUAP?
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP) to system informatyczny, dzięki któremu obywatele mogą załatwiać sprawy urzędowe za pośrednictwem internetu, natomiast przedstawiciele podmiotów publicznych – bezpłatnie udostępniać swoje usług w postaci elektronicznej. Ideą przyświecającą budowie ePUAP było stworzenie jednego, łatwo dostępnego i bezpiecznego elektronicznego kanału udostępniania usług publicznych.
Portal zapewnia sprawną komunikację pomiędzy:
o Obywatelami a administracją
o Instytucjami administracji publicznej
SKARGI I WNIOSKI:
Interesantów w sprawach skarg i wniosków przyjmują:
* burmistrz w każdy poniedziałek w godz. 15.00-17.00,
* zastępca burmistrza w każdy poniedziałek w godz. 15.00-17.00,
* pracownicy urzędu codziennie w godzinach pracy urzędu.
Zadania, organizacja, zasady funkcjonowania i działania kierownictwa oraz poszczególnych komórek organizacyjnych zapisano w REGULAMINIE ORGANIZACYJNYM URZĘDU MIEJSKIEGO W ŁOMIANKACH.
Szczegółowy wykaz numerów telefonów do referatów Urzędu Miejskiego w Łomiankach
Do góry