Strona korzysta z plików cookies. Możesz określic warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

OK

image image image image image image image
Budowa szkoły podstawowej w Dąbrowie Leśnej
Rozbudowa szkoły podstawowej w Dziekanowie Polskim
Budowa przedszkola w Dziekanowie Leśnym
Jezioro Kiełpińskie
Bitwa pod Łomiankami 1939
Kampinoski Park Narodowy
Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Łomiankach
FUNDUSZ SPÓJNOŚCI | BITWA POD ŁOMIANKAMI | GOSPODARKA ODPADAMI | KOMUNIKACJA MIEJSKA

Informacje

Zadaj pytanie burmistrzowi

Menu » Urząd Miejski


Urząd Miejski w Łomiankach


05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115

tel. 22 768 63 24

fax 22 768 63 02

e-mail: umig@lomianki.pl



Urząd Miejski pracuje:

Poniedziałek i czwartek 10.00 - 18.00
Wtorek, środa, piątek 8.00 - 16.00

[obrazek]

Urząd Miejski w Łomiankach mieści się w trzech budynkach: przy ulicy Warszawskiej 71, Warszawskiej 115 oraz Staszica 2.

Aby ułatwić i usprawnić korzystanie z usług urzędu, przygotowaliśmy dla Państwa internetowy poradnik klienta urzędu. Dla uproszczenia załatwiania spraw w naszym urzędzie, opracowaliśmy i wdrożyliśmy kilkadziesiąt kart najczęściej wykonywanych usług. Każda karta zawiera nazwę sprawy, wykaz potrzebnych dokumentów, informację o wysokości i rodzaju ewentualnej opłaty, termin załatwienia sprawy, sposób odwołania, podstawę prawną oraz osoby właściwe do załatwienia sprawy. Większość Kart Usług zaopatrzono w formularze druków i wniosków. Przygotowane Karty Usług obejmują głównie sprawy załatwiane w Urzędzie Miejskim. Obecnie można je otrzymać na poszczególnych stanowiskach pracy, w Biurze Obsługi Mieszkańca (budynek przy Warszawskiej 115, parter, pok. nr 1), a także na stronie internetowej urzędu.
W Biurze Obsługi Mieszkańca każdy mieszkaniec gminy uzyska pełną informację, gdzie i w jaki sposób może załatwić swoją sprawę w urzędzie. Otrzyma też odpowiedni druk dotyczący jego sprawy, który ułatwi mu jej załatwienie.

Poniżej znajdują się obszary tematyczne, w których dowiecie się Państwo, jak załatwić interesującą Was sprawę.



[obrazek] 
CZYM JEST e-PUAP?
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP) to system informatyczny, dzięki któremu obywatele mogą załatwiać sprawy urzędowe za pośrednictwem internetu, natomiast przedstawiciele podmiotów publicznych – bezpłatnie udostępniać swoje usług w postaci elektronicznej. Ideą przyświecającą budowie ePUAP było stworzenie jednego, łatwo dostępnego i bezpiecznego elektronicznego kanału udostępniania usług publicznych.

Portal zapewnia sprawną komunikację pomiędzy:

o    Obywatelami a administracją

o    Przedsiębiorcami a administracją
o    Instytucjami administracji publicznej

A więc, załatw swoją sprawę bez kolejki za pomocą epuap.gov.pl.

SKARGI I WNIOSKI:

Interesantów w sprawach skarg i wniosków przyjmują:

   * burmistrz w każdy poniedziałek w godz. 15.00-17.00,
   * zastępca burmistrza w każdy poniedziałek w godz. 15.00-17.00,
   * pracownicy urzędu codziennie w godzinach pracy urzędu.


Zadania, organizacja, zasady funkcjonowania i działania kierownictwa oraz poszczególnych komórek organizacyjnych zapisano w REGULAMINIE ORGANIZACYJNYM URZĘDU MIEJSKIEGO W ŁOMIANKACH.

Szczegółowy wykaz numerów telefonów do referatów Urzędu Miejskiego w Łomiankach


Do góry