Strona korzysta z plików cookies. Możesz określic warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

OK

image image image image

Informacje

Archiwum 2011+ » 2016

ARCHIWUM
2019
styczeń
luty
marzec
kwiecień
maj
czerwiec
lipiec
sierpień
wrzesień
październik
listopad
2018
styczeń
luty
marzec
kwiecień
maj
czerwiec
lipiec
sierpień
wrzesień
październik
listopad
grudzień
2017
styczeń
luty
marzec
kwiecień
maj
czerwiec
lipiec
sierpień
wrzesień
październik
listopad
grudzień
2016
styczeń
luty
marzec
kwiecień
maj
czerwiec
lipiec
sierpień
wrzesień
październik
listopad
grudzień
2015
styczeń
luty
marzec
kwiecień
maj
czerwiec
lipiec
sierpień
wrzesień
październik
listopad
grudzień
2014
styczeń
luty
marzec
kwiecień
maj
czerwiec
lipiec
sierpień
wrzesień
październik
listopad
grudzień
2013
styczeń
luty
marzec
kwiecień
maj
czerwiec
lipiec
sierpień
wrzesień
październik
listopad
grudzień
2012
styczeń
luty
marzec
kwiecień
maj
czerwiec
lipiec
sierpień
wrzesień
październik
listopad
grudzień
2011
styczeń
luty
marzec
kwiecień
maj
czerwiec
lipiec
sierpień
wrzesień
październik
listopad
grudzień
Burmistrz Dąbrowski przekazał dyrektorom samorządowych przedszkoli materiały dotyczące kontynuacji w tych placówkach wprowadzonego w roku szkolnym 2014/2015 Programu Powszechnej Dwujęzyczności pn. \"Dwujęzyczne Dzieci\".

"Dwujęzyczne Dzieci" w przedszkolach

Burmistrz Dąbrowski przekazał dyrektorom samorządowych przedszkoli materiały dotyczące kontynuacji w tych placówkach wprowadzonego w roku szkolnym 2014/2015 Programu Powszechnej Dwujęzyczności pn. "Dwujęzyczne Dzieci".

[obrazek]

W poniedziałek, 5 grudnia Burmistrz Łomianek, Tomasz Dąbrowski oraz Naczelnik Wydziału Edukacji, Jadwiga Idziaszek spotkali się z Dyrektorem Przedszkola Samorządowego w Dziekanowie Leśnym, Janiną Wieczorek, Dyrektorem Przedszkola Samorządowego w Dąbrowie, Jadwigą Stasiak i Dyrektorem Przedszkola Samorządowego w Łomiankach, Urszulą Górką.

[obrazek]

Gmina Łomianki jako jedna z pierwszych w Polsce wprowadziła Program Powszechnej Dwujęzyczności "Dwujęzyczne Dzieci". Program zakłada, że dzieci uczą się języka angielskiego w grupach w przedszkolu oraz indywidualnie w domach z rodzicami. Program ten to nie tylko nauka drugiego języka równolegle do języka ojczystego, ale również możliwość zdobycia umiejętności komunikacji, rozwoju intelektualnego i budowy pewności siebie.

[obrazek]

W tym roku szkolnym, poza zestawami dla rodziców do użytku domowego, do przedszkoli trafiły także materiały do wykorzystania w placówkach - zeszyty ćwiczeń dla maluchów "Baby Beatles" oraz dla dzieci starszych "Tom and Keri", jak również maskotki.

DS, fot. AO