Oficjalny Serwis Informacyjny

Aktualnie znajdujesz się na:

Harmonogram wrzesień - grudzień

Niniejszym przedstawiamy Państwu opracowane harmonogramy wywozu odpadów przez gminę do końca 2013 roku.

Szanowny Mieszkańcu,
1. Złóż ponownie deklarację.
2. Zapłać podatek za wywóz śmieci.
3. Pamiętaj o terminie odbioru odpadów w swoim rejonie.

Opłata za odbiór odpadów to podatek i należy go uiścić do 15 dnia każdego miesiąca. Osoby segregujące odpady płacą 9,50 zł za osobę, niesegregujące 16,50 zł za osobę. Nie czekajcie Państwo na wezwanie do zapłaty, rachunek albo fakturę z Urzędu Miejskiego, ponieważ gmina takich dokumentów nie wystawi. Złożenie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi jest podstawą do zapłaty. Należność można wpłacać gotówką w kasie Mazowieckiego Banku Spółdzielczego w Łomiankach (ul. Szpitalna 8) albo przelewem na rachunek bankowy Gminy Łomianki: 89 8009 0007 0000 1658 2001 0115 (należy wpisać adres posesji i okres, za jaki uiszczamy opłatę).

Więcej na www.lomianki.pl w zakładce GOSPODARKA ODPADAMI.

Niniejszym przedstawiamy Państwu opracowane harmonogramy wywozu odpadów przez gminę do końca 2013 roku.

Opcje strony

do góry