Oficjalny Serwis Informacyjny

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

22 października

XI Sesja Rady Miejskiej

XI Sesja Rady Miejskiej
22 października, godz. 12.00
aula widowiskowa ICDS


Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 594) oraz § 5 ust. 2 Regulaminu Pracy Rady Miejskiej w Łomiankach stanowiącego załącznik nr 7 do Statutu Gminy Łomianki do Uchwały nr XX/116/2012 Rady Miejskiej w Łomiankach z dnia
31 stycznia 2012 roku zwołuję XI Sesję Rady Miejskiej w Łomiankach na dzień 22 października 2015 roku (czwartek), o godz. 12.00 w auli widowiskowej Integracyjnego Centrum Dydaktyczno Sportowego w Łomiankach, przy ul. Staszica 2 w Łomiankach -
z następującym porządkiem obrad:

I. Otwarcie obrad.
II. Przyjęcie protokołu z IX sesji Rady Miejskiej.
III. Przyjęcie protokołu z X sesji Rady Miejskiej.
IV. Podjęcie uchwał w sprawie:


1. zmian w uchwale budżetowej Gminy Łomianki na 2015 rok,
2. zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Łomianki na lata 2015-2024, 
3. wniesienia skargi na rozstrzygnięcie nadzorcze,
4. wyboru ławników do Sądu Okręgowego w Warszawie,
5. wyboru ławnika do Sądu Okręgowego w Warszawie w sprawach z zakresu prawa pracy,
6. wyboru ławników do Sądu Rejonowego dla Warszawy-Żoliborza w Warszawie, 
7. wyboru ławnika do Sądu Rejonowego dla Warszawy-Żoliborza w Warszawie
w sprawach z zakresu prawa pracy,

8. realizacji programu działań zmierzających do polepszenia warunków życiowych rodzin wielodzietnych na terenie Gminy Łomianki,
9. podjęcia programu działań zmierzających do polepszenia warunków życiowych rodzin opiekujących się sierotami zupełnymi, dziećmi przebywającymi
w rodzinach zastępczych oraz dziećmi niepełnosprawnymi na terenie Gminy Łomianki,

10. realizacji programu działań zmierzających do polepszenia warunków życiowych osób w wieku senioralnym,
11. regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Łomianki,
12. nadania Statutu Bibliotece Publicznej w Łomiankach,
13. przygotowania projektu uchwały ustalającej zasady i warunki sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabaryty, standardy jakościowe oraz rodzaje materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane,
14. przyjęcia projektu aktualizacji „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Łomianki” przyjętych Uchwałą Nr XXVIII/204/2008 Rady Miejskiej w Łomiankach z dnia 26 września 2008 roku w sprawie przyjęcia „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe Miasta i Gminy Łomianki”
15. przyjęcia „Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Łomianki”,
16. nadania nazwy ulicy stanowiącej przedłużenie ulicy Spokojnej,
17. nadania nazwy ulicy,
18. nadania nazwy ulicy,
19. nadania nazwy ulicy stanowiącej przedłużenie ulicy Brukowej,
20. wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy z dotychczasowym najemną której przedmiotem jest ta sama nieruchomość,
21. wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy z dotychczasowym najemną której przedmiotem jest ta sama nieruchomość,
22. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą której przedmiotem jest ta sama nieruchomość,
23. zmiany uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego na zadanie pod nazwą „Budowa ronda na skrzyżowaniu ul. Wiślanej z ul. Zachodnią oraz ul. Dolną” w roku 2015,
24. zmiany uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego na zadanie pod nazwą „Wykonanie dokumentacji projektowej sygnalizacji świetlnej wraz z przebudową skrzyżowania ul. Rolniczej z ul. Wiejską,
25. uzgodnienia przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych i konserwacyjnych pomnika przyrody – 43 lip tworzących Aleję Lip w Łomiankach na odcinku od ul. Żwirowej do ul. Wąskiej, zlokalizowanego na terenie działek nr ewid. 284/1 i 284/2, obręb geod. 0022.

V. Informacja Burmistrza z analizy oświadczeń majątkowych pracowników Urzędu oraz jednostek podległych.
VI. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej z analizy oświadczeń majątkowych radnych.
VII. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania mieszkańców.
VIII. Sprawozdanie Burmistrza z wykonania zadań w okresie międzysesyjnym.
IX. Interpelacje, zapytania i wolne wnioski.
X. Zamknięcie obrad sesji.

Tadeusz Krystecki,
Przewodniczący RM

Opcje strony

do góry